Kauba tagastamine

Kuidas tagastada Klick e-poest ostetud toodet?

Eraisikul on võimalik e-poest ostetud toodet tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise hetkest.

Toode.

Tagastatav toode peab olema täiskomplektne ning võimalusel originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).

Hea teada: Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi, arvutitarkvara) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

 

Tagastamiseks on kaks võimalust:

1. Tagastada endale lähimasse Klick´i esindusse.

Selleks palume eelnevalt ära täita avaldus ning tagastada täiskomplektne toode koos ostuarvega endale sobivasse Klick´i esindusse.
Klick´i esindused leiate siit: https://www.klick.ee/kauplused
Avaldus kauba tagastamiseks võimalik täita ka esinduses.

2. Tagastada kulleriga.

Toode tuleb saata aadressile Klick Eesti AS, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn
Kontaktnumber 53091768 (number on mõeldud vaid pakisildil kasutamiseks. Klienditoe kontaktid leiate SIIT)
Tagastatav toode peab olema täiskomplektne.
Kaasa palume lisada ostuarve ning täita eelnevalt selle lehe lõpus olev avaldus.

Raha tagastamine

Raha kanname tagastatud toote eest tagasi ostja arveldusarvele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates ostja taganemisavalduse saamisest. Klick võib raha tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni ostja on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.

 

Lisainfo:

Täpsemalt on müügilepingust taganemise tingimused välja toodud e-poe müügitingimustes– https://www.klick.ee/muugitingimused

Lisaküsimuste korral kirjuta epood@klick.ee või esita oma küsimus epoe vestlusaknas.

 

 

AVALDUS KAUBA TAGASTAMISEKS