Remondi registreerimine

Parandamist vajav IT ja kodutehnika on soovi korral võimalik tuua otse tootja volitatud hooldustesse. Garantii teostaja kontaktid leiate reeglina ostuarvelt ning kontaktid on olemas ka Klicki kodulehel. Registreerimise soovi korral, palume veenduda et remonti saadetav seade oleks pakendatud transpordiks kaitstud pakendisse (originaalpakend koos pehmendustega, või samaväärne alternatiiv) .

Registreeri remonditöö

Seade:

Seerianumber:

Arve nr:

Ostu kuupäev:

Veakirjeldus:

Nimi:

Telefoninumber:

E-mail:

Eelistatud Omniva pakiautomaat tagasisaatmiseks:



Seadmete remondi- ja hooldusteenuste üldtingimused:

Kui toote ülevaatuse käigus selgub, et rike on põhjustatud vedeliku/niiskus- või mehaanilisest kahjustusest või rikutud on garantiitingimusi või viga ei tuvastata ja toote üleandmisest on möödunud üle kuue kuu, siis on AS Klick Eestil (edaspidi Teenusepakkuja) õigus esitada kliendile defekteerimise (vea tuvastamise) arve summas 25.- kuni 55.- eurot. Kui seade on remonditav, edastatakse hinnapakkumine.
Teenusepakkuja ei vastuta seadmete mälus olevate andmete säilitamise eest.
Tellija vastutab seadme tarkvara legaalsuse eest.
Seadme kättesaamise nõude aegumistähtaeg on 6 kuud Tellija teavitamisest töö valmimisest. Teavitamine remondiaktil märgitud Tellija mobiiltelefoni numbrile saadetud SMS sõnumi kaudu. Pärast aegumistähtaja möödumist on Teenusepakkujal õigus seade realiseerida/utiliseerida tehtud töö-, varuosade- ja hoiukulude katteks ning Teenusepakkuja ei pea seadet Tellijale tagastama ega mingisugust tasu või hüvitist maksma ning seadme omand läheb üle Teenusepakkujale.
Teenusepakkuja ei vastuta remondiakti kaotamisel Tellijale tekkida võivate kahjude eest.
Seadme väljastamine Tellijale toimub ainult remondiakti alusel. Seade väljastatakse isikule, kes on märgitud remondiaktile Tellijana või tema poolt kirjalikult volitatud isikule

Tutvu ka Omniva pakendamise juhistega SIIN

Olen tutvunud tingimuste ja pakendamise juhendiga



Lisaküsimuste korral saada e-mail rma@klick.ee