Makseviisid

VISA / MASTERCARD PANGAKAART

Pakume oma klientidele turvalist pangakaardiga tasumise võimalust. Verified by Visa ja MasterCard SecureCode kaitseb sinu kaarti topelt: esiteks kuvatakse sinu isiklik tervitussõnum ja teiseks pead ostu sooritamiseks sisestama oma salasõna. Tähelepanu! Pangakaardiga tasumiseks peab sinu pangakaart olema seotud turvalise internetiostude programmiga, mille puhul kasutatakse rahvusvahelist internetiostude turbesüsteemi „Verified by VISA” ja „MasterCard SecureCode”. Pangakaardi seotust programmiga saad kontrollida oma internetipangas. Klick Eesti AS ametlik makselahenduse pakkuja on EveryPay AS.

Sisse loginud registreeritud kliendina saad edaspidiseks kiiremaks kaardimakseks salvestada kaardi tokeni Klicki serverisse. See tähendab, et iga järgneva makse korral on kaardiandmed osaliselt eeltäidetud maksevormil. Token sisaldab endas unikaalset kombinatsiooni kaardi numbrist ja kehtivusajast, mida hoitakse turvaliselt EveryPay serveris. Täiendava turvalisuse tagamiseks on võimalik ostjal sisestada CVC kood ja/või teostada 3DS autentimine. Turvariskide elimineerimiseks on iga loodud token unikaalne ehk sama tokenit ei ole võimalik kasutada erinevatel kaupmeestel ning väljaspool EveryPay servereid ei ole võimalik tuvastada kaardi numbrit ja kaardi kehtivust. Salvestatud tokeni saad soovi korral kustutada sisse loginuna järgmist ostu vormistades.

 

PANGALINK

Kiire ja turvaline viis e-poes tasumiseks. Pakume pangalingi kaudu maksmist Swedbank, SEB, Luminor, LHV ning Coop panga klientidele. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse sind peale tellimuse vormistamist sinu poolt valitud internetipanka. Sulle kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnita makse ning vajuta seejärel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Pangalink on kaitstud turvaprotokolliga, mis tagab selle, et sinu poolt saadetud informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta . Klick´i e-poe ja panga vahel saadetakse infot ainult selle kohta, kas e-poest saadetud makse sooritati või mitte. Tähelepanu! Peale makse sooritamist vajuta kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning sinu tellimuse täitmine viibib asjatult.

 

ETTEMAKSU ARVE

Parim lahendus sulle, kui soovid tasuda mitmes osas, edastada info tasumiseks kolmandale isikule või tasuda e-arvega. Kui valid selle makseviisi, siis saadame sulle pärast tellimuse kinnitamist e-postiga ettemaksu arve ja vajadusel ka e-arve.
Ettemaksu arve tasumiseks on sul aega 3 tööpäeva ning seda võid tasuda ühekorraga või mitmes osas. Maksekorraldusele palume sul märkida viitenumber - see kiirendab ja lihtsustab oluliselt sinu tellimuse täitmist. Kui arve kogusumma on laekunud Klick Eesti AS-i kontole, edastame sulle kinnituse, et tellimus on töösse pandud, ja seejärel tarnitakse sinu tellimus vastavalt sinu poolt valitud tarneviisile. Tähelepanu! Ettemaksu arve ei ole aluseks pretensioonide esitamiseks või garantiitööde teostamiseks. Selleks on sul vaja arvet, mille saad pärast tellimuse väljastamist.
Kui ettemaksu arve ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul, loeme seda sinu sooviks ostust loobuda ning tühistame sinu tellimuse.

 

JÄRELMAKS

Pakume sulle võimalust tasuda suuremate ostude eest mitmes osas kasutades selleks järelmaksu. Selleks teeme koostööd LHV, Inbanki, Holm panga, Telia ja TF Bank´iga. Järelmaksuga saab osta vaid eraisikuna. Järelmaksuga ostmiseks peab sinu ostukorvi summa olema minimaalselt 50 eurot. Kuni 4-aastane maksetähtaeg annab võimaluse leida endale sobiv kuumakse.
Täida ära järelmaksu pakkumiste taotlusvorm, mis edastatakse automaatselt igale järelmaksu pakkujale. Vastused kuvatakse koheselt pärast taotluse esitamist. Tutvu järelmaksutingimustega siin.