Lisagarantii ja kindlustus

Seadme kindlustus

Seadme kindlustus on abiks kui seadmega juhtub õnnetus!

Kindlustus korvab seadmega juhtunud õnnetustega seotud kahjud.
90% kahjujuhtumitest on seotud seadmete kukkumiste ning vedelikuga (nt kohvi ja veega) juhtunud õnnetustega, aga samuti näiteks elektrilühistega (üle- ja alapinge).

Kuidas sõlmida

  • Seadmekindlustust saab sõlmida ainult toote ostmise hetkel.
  • Kindlustusmakse kuulub tasumisele ühes osas või osamaksetega ning see lisatakse soetatud kauba arvele.
  • Poes aitab kindlustuse sõlmida müügikonsultant. E-poest ostes pöördu e-poe konsultandi poole avanevas vestlusaknas. Sõlmitud poliisi saadame sulle emaili teel.

Hea teada!

  • Kindlustus kehtib kogu maailmas ehk töö- ja õppevahendid on seega kaitstud ka töö-, puhkuse- või õppereisil.
  • Seadmekindlustuse omavastutus on alati ainult 50 eurot.
  • Seadme kindlustusväärtus võrdub:
    • 24 kuud toote esmamüügi hinnaga;
    • Mobiilide ja nutikellade puhul on esimesed 5 kuud kindlustusväärtus esmamüügi hind, 6-12 kuu väheneb seadme kindlustusväärtus igal kuul 3 protsendipuntki võrra (nt 10 kuud vana telefoni kindlustusväärtus on 91% ostuhinnast).
  • Kindlustust ei ole võimalik sõlmida droonidele ja kõrvaklappidele.
  • Seadme kindlustust pakume ainult Klickist ostetud uutele toodetele (st “uue ringi” märgisega toodetele ei ole kindlustust võimalik osta).
  • Tutvu tingimustega ning küsi lisa konsultandilt

Näide:

Mänguhoos laps kukkus vastu sülearvutit ning selle ekraan läks katki.
Sülearvuti ostuhind oli 399.99, lisaks oli klient ostnud 24 kuulise seadmekindlustuse, mis maksis 50 eurot.

Lahendus:

Klient toob sülearvuti Klicki esindusse, arvuti saadetakse hoolduskeskusesse diagnostikasse ning olenevalt vigastuse suurusest ja iseloomust saab klient sama tootja samaväärse uue sülearvuti või oma arvuti parandatult tagasi. Kättesaamisel on vaja maksta vaid 50€ omavastutuse eest.

Kodud, kontorid ja transport on arvutitele ja telefonidele ohtlikud kohad. Kindlustamine on kindlam!

Õnnetusjuhtumi korral

Kindlustusjuhtumi korral palun pöördu lähimasse Klicki poodi. Täpsustavad küsimused on oodatud emaili aadressil: kindlustus@klick.ee


Lisainfo: millal kehtib kindlustus?

Kindlustus kehtib kui:

  • elektrilühisest, üle- ja alapingest põhjustatud kahju
  • kindlustusobjekti ettevaatamatul käsitsemisel tekkinud kahju (näiteks maha kukkumine, kohvitassist kogemata kohvi peale valamine)
  • seadme rikked
  • tulekahju
  • loodusõnnetus
  • vandalism
  • veekahju
  • kindlustatud eseme seerianumbri või IMEI muutmine, näiteks selle eemaldamine või tuvastavatus

Mida ei loeta kindlustusjuhtumi alla?

Kindlustusjuhtumiks ei loeta kahju, mille on põhjustanud:

  • vargus ja röövimine
  • enne kindlustuskaitse algust eksisteerinud kahjustus
  • pidevalt mõjuv ekspluatatsiooni faktor (näiteks kulumine, korrosioon)
  • riknemine mittekasutamise või normaalse ilmastikutingimuse tagajärjel
  • kindlustatud eseme testimine, otstarbeväline kasutamine või lubamatu muudatus
  • kadumine (kadumine on olukord, kus isik on kindlustatud eseme ära kaotanud, selle kuhugi unustanud või kindlustatud eseme suhtes on valdus kaotatud -muul põhjusel kui varguse või röövimise tagajärjel)
  • esteetiline vigastus, näiteks kriimustus, värvi muutus, plekid, rebendid ja muu selline, mis ei takista kindlustatud eseme kasutamist

Mis ei kuulu kindlustuse puhul hüvitamisele?

Kindlustuse puhul ei kuulu hüvitamisele:

  • kindlustatud seadme tehnilise hooldusega seotud kulutused ning tehnilise hoolduse käigus asendatud kindlustatud eseme osad
  • kahju, mille eest vastutab kindlustatud eseme tootja või hankija
  • kaudsed kulutused ja kahju, näiteks kolmandate isikute nõuded kindlustusvõtja vastu, saamata jäänud tulu, trahv (sh leppetrahv, viivis, pädeva asutuse poolt määratud trahv), taastamistööde ja/või kahju piiramiseks vajalike tööde viivitamisest tingitud täiendav kahju

Lisagarantii

Lisagarantii on pikendus tavapärasele garantiile!

Lisagarantii lahendada kõik tootmisdefektidest tulenevad mured tavapärasest pikema aja jooksul. Lisagarantii kehtib tootmisdefektile, mis ilmneb eseme tavapärase kasutamise käigus. Sagedasemad kahjujuhtumid, mille puhul kliendid on abi saanud, on seotud akude, emaplaatid ning ekraani riketega.

Kuidas sõlmida

  • Lisagarantiid saab osta kõigile toodetele, kuni tootel kehtib veel esmane tootjapoolne garantii.
    Enamus tootjad annavad toodetele 1 või 2 aastase garantii.
  • Lisagarantii makse kuulub tasumisele ühes osas.
  • Lisagarantiid saab sõlmida nii Klicki poes kui e-poe konsultandi vahendusel vestusaknas.

Hea teada!

  • Lisagarantii on alati ilma omavastutuseta.
  • Lisagarantii alla ei lähe välise teguri tõttu (nt kukkumine) põhjustatud vigastused ning kulumine.
  • Lisagarantiid pakume ainult Klickist ostetud uutele toodetele (st “uue ringi” märgisega toodetele lisagarantiid ei ole võimalik osta).
  • Kehtib kogu maailmas.
  • Tutvu tingimustega ning küsi lisa konsultandilt

Näide:

Kliendi arvuti emaplaadi tootjapoolne defekt avaldub 2 aastat ja 2 kuud peale arvuti ostmist.
Arvuti ostuhind oli 999.99 eurot ning klient oli 12 kuulise lisagarantii eest lisaks tasunud 47.50.

Lahendus:

Klient tõi arvuti Klicki esindusse ning olenevalt rikke suurusest toode kas parandatakse või vahetatakse sama tootja samaväärse arvuti vastu..

Tavapärane tootjapoolne garantii on 1-2 aastat, aga tootmisdefektid võivad avalduda ka peale selle perioodi lõppu!

Tootjapoolse defekti korral

Kindlustusjuhtumi korral palun pöördu lähimasse Klicki poodi. Täpsustavad küsimused on oodatud emaili aadressil: kindlustus@klick.ee


Lisainfo: millal kehtib lisagarantii?

Lisagarantii kehtib kui:

  • seade kahjustub või hävib tootmisdefekti tagajärjel
  • viga esineb toote tavapärase kasutamise käigus (ei ole põhjustatud välistest teguritest)

Mida ei loeta lisagarantii juhtumi alla?

Lisagarantii kindlustusjuhtumiks ei loeta kahju, mille on põhjustanud:

  • välise teguri tagajärjel tekkinud kahju (maha kukkumine, vedeliku peale valamine jmt)
  • tootja juhistes määratud töötsükli ületamine jmt
  • eseme otstarbe välisest kasutamisest tekkinud kahju
  • eseme esteetiline vigastus või kriimustus
  • enne kindlustuskaitse algust eksisteerinud kahjustus
  • kulumisest, korrosioonist jmt tekkinud kahju
  • eseme testimisest ja otstarbe välisest kasutamisest tekkinud kahju
  • kahju, mille eest vastutab seadme tootja või hankija

Mis ei kuulu lisagrantii puhul hüvitamisele?

Lisagarantii kindlustuse puhul ei kuulu hüvitamisele:

  • kindlustatud seadme tehnilise hooldusega seotud kulutused ning tehnilise hoolduse käigus asendatud kindlustatud eseme osad
  • kaudsed kulud, näiteks kolmandate isikute nõuded kindlustusvõtja vastu
  • saamata jäänud tulu
  • trahv
  • seadmesse salvestatud andmed ja programmid