Klient

Registreerunud klient saab:

Teha e-poes tellimusi kiiremalt ja lihtsamalt, sest kliendiandmed sisestatakse tellimusele automaatselt.

Vaadata oma ostuajalugu ning vajadusel alla laadida ostetud toodete kasutusjuhendeid.

Iga tehingu kohta elektroonilise tseki emaili teel. Saadetud arve on vajadusel aluseks ka garantiitööde teostamiseks või pretensiooni esitamiseks.

Muuta oma kasutajaprofiili - lisada või muuta tarneaadressi, kontaktandmeid jms.



Kuidas saada registreerunud kliendiks?

Klick Eesti AS e-poega saavad liituda kõik üle 18-aastased eraisikud, kellel on Eesti Vabariigi isikukood.

Kõige lihtsam on Klicki kliendiks registreeruda vajutades paremal ülanurgas inimesekujulisele ikoonile. Klicki lehel saab kliendiks registreeruda nii ID-kaardi, Smart-ID kui Mobiil-ID abil.

Kliendiks saab registreeruda ka igas Klicki poes, kus see toimub kehtiva ID-kaardi alusel. ID-kaart on kliendikaart. Sarnaselt kodulehe registreerumisele, talletame sellest hetkest alates kliendi ostuajalugu ja seome sooritatud ostud registreeritud kliendi kontoga. Lingi Klicki e-poodi ning ajutise parooli saadame registreerumisel kasutatud emaili aadressile, samuti saab e-poodi siseneda ka ID-kaardi, Smart-ID ja Mobiil-ID abil

 

Olen kunagi Klicki poes registreerunud, aga ei mäleta parooli ja email on ka uus?

Logides ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID abil Klicki e-poodi tuvastab süsteem kõik sama isikukoodiga registreeritud ostud nii tava kui e-poes. E-poodi sisseloginuna on võimalik uuendada oma kontaktandmed ja eelistusi.

Kuidas me registreeritud kasutaja andmeid hoiame, saad lähemalt lugeda meie andmekaitse tingimustest: https://www.klick.ee/andmekaitse