Microsoft Xbox hooldus

Microsofti Xbox konsoolide ja lisavarustuse Euroopa hooldusesse saatmise juhend.

  1. Mine lehele: https://account.microsoft.com/devices/
    Antud lehel tuleb sisse logida sama kasutajaga, millega Xboxi sisse logid.
  2. Vali allolevate seadmete seast enda Xbox. Kui seadet (näiteks pulti) pole nimekirjas, siis tuleb see kontole lisada käsitsi (valik All Devices -> Register device). Lisada saab seerianumbri alusel ja regiooniks määrata Eesti.
  3. Kinnita/registreeri oma Xboxi seerianumber ning saad vaadata täpselt kui kaua veel garantii kehtib.
  4. Vali "Start Service Online"
  5. Vali, kas probleem on konsooli (Device) või mõne lisaseadmega (Accessory).
  6. Vali, mis tüüpi probleem on.
  7. Alla tekkinud kasti kirjuta põgusalt probleemi kirjeldus.
  8. Järgmisel lehel kinnita oma aadress.
  9. Järgmisel lehel vali, "Same Unit Repair"
    Microsoft palub remonti saata ainult katkine konsool/pult ja mitte midagi muud.
  10. Järgmisel lehel vali "Print a label". Seejärel tuleb tuleb kinnitada oma garantiitaotlus, vajutades "Osta kohe" nuppu. Samuti tuleb tutvuda garantiid välistavate hoiatustega ja pakendamise juhisega.

  11. E-mailile saadetakse pakisilt ja seejärel tuleb eraldi tellida UPS kuller (info@upspartner.ee , tel 666 4700 ).
    NB! Kui printimisvõimalus puudub, tuleb pakisilt edastada UPS-le e-kirja teel ja neid sellest teavitada. Seade tuleb pakendada nõuetekohaselt.
  12. Eeldatavasti UPS kuller korjab paki hiljemalt järgmisel tööpäeval ja parandatud konsool/pult saadetakse tagasi garantiitaotlusele märgitud postiaadressile hinnanguliselt 2-3 nädala pärast.