Microsoft Xbox hooldus
Microsofti Xbox konsoolide ja lisavarustuse Euroopa hooldusesse saatmise juhend.
- Mine lehele: https://account.microsoft.com/devices/
Antud lehel tuleb sisse logida sama kasutajaga, millega Xboxi sisse logid. - Vali allolevate seadmete seast enda Xbox. Kui seadet (näiteks pulti) pole nimekirjas, siis tuleb see kontole lisada käsitsi (valik All Devices -> Register device). Lisada saab seerianumbri alusel ja regiooniks määrata Eesti.
- Kinnita/registreeri oma Xboxi seerianumber ning saad vaadata täpselt kui kaua veel garantii kehtib.
- Vali "Start Service Online"
- Vali, kas probleem on konsooli (Device) või mõne lisaseadmega (Accessory).
- Vali, mis tüüpi probleem on.
- Alla tekkinud kasti kirjuta põgusalt probleemi kirjeldus.
- Järgmisel lehel kinnita oma aadress.
- Järgmisel lehel vali, "Same Unit Repair"
Microsoft palub remonti saata ainult katkine konsool/pult ja mitte midagi muud. - Järgmisel lehel vali "Print a label". Seejärel tuleb tuleb kinnitada oma garantiitaotlus, vajutades "Osta kohe" nuppu. Samuti tuleb tutvuda garantiid välistavate hoiatustega ja pakendamise juhisega.
- E-mailile saadetakse pakisilt ja seejärel tuleb eraldi tellida UPS kuller (info@upspartner.ee , tel 666 4700 ).
NB! Kui printimisvõimalus puudub, tuleb pakisilt edastada UPS-le e-kirja teel ja neid sellest teavitada. Seade tuleb pakendada nõuetekohaselt. - Eeldatavasti UPS kuller korjab paki hiljemalt järgmisel tööpäeval ja parandatud konsool/pult saadetakse tagasi garantiitaotlusele märgitud postiaadressile hinnanguliselt 2-3 nädala pärast.