Kauba tagastamine

Kuidas tagastada Klick e-poest ostetud toodet?

Eraisikul on võimalik e-poest ostetud toodet tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise hetkest.

Toode.

Tagastatav toode peab olema täiskomplektne ning võimalusel originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).

Hea teada: Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi, arvutitarkvara) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

 

Tagastamiseks on kaks võimalust:

1. Tagastada endale lähimasse Klick´i esindusse.

Selleks palume eelnevalt ära täita avaldus ning tagastada see koos täiskomplektse toote ja ostuarvega endale sobivasse Klick´i esindusse.
Klick´i esindused leiate siit: https://www.klick.ee/poed
Juhul, kui Teil puudub printimise võimalus, on avaldus võimalik täita ka esinduses.

2. Tagastada Omniva kulleriga.

Toode tuleb saata aadressile Klick Eesti AS, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn
Kontaktnumber 6668100
Tagastatav toode peab olema täiskomplektne.
Kaasa palume lisada ostuarve ja täidetud avaldus.

Avaldus. 

Palun prindi ja täida avaldus ning pane see koos ostuarve ja tagastatava kaubaga koos pakki.
Kui avalduse printimine ei ole võimalik, võib digitaalselt allkirjastatud avalduse saata ka aadressile rma@klick.ee.
Avalduse vorm pdf failina: AVALDUS

 

Lisainfo:

Vastus avaldusele edastatakse kirjalikult meili teel 15 päeva jooksul, alates avalduse esitamise kuupäevast.
Täpsemalt on müügilepingust taganemise tingimused välja toodud e-poe müügitingimustes– https://www.klick.ee/i/muugitingimused

Lisaküsimuste korral kirjuta epood@klick.ee või esita oma küsimus epoe vestlusaknas.