Tere tulemast uuenenud Klick.ee veebipoodi! Palume kannatust, kui lehe töös esineb veel väikseid tõrkeid.

Kauba tagastamine

Kuidas tagastada Klick e-poest ostetud toodet?

Eraisikul on võimalik e-poest ostetud toodet tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise hetkest.

Tagastamiseks on kaks võimalust:

1. Tagastada endale lähimasse Klick´i esindusse.

Selleks palume eelnevalt ära täita avaldus ning tagastada see koos täiskomplektse toote ja ostuarvega endale sobivasse Klick´i esindusse.
Klick´i esindused leiad siit: https://www.klick.ee -> Poed
Juhul, kui sul puudub printimise võimalus, on avaldus võimalik täita ka esinduses.

2. Tagastada Omniva kulleriga.

Toode tuleb saata aadressile Klick Eesti AS, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn
Kontaktnumber 53091768 (number on mõeldud vaid tagastamisel pakisildi jaoks kasutamiseks. Klienditoega ühendust võtmiseks leiate info SIIT)
Tagastatav toode peab olema täiskomplektne.
Kaasa palume lisada ostuarve ja täidetud avaldus.
Juhul, kui sul puudub printimise võimalus, on avaldus võimalik edastada aadressile rma@klick.ee
Avaldus peab olema digitaalselt allkirjastatud.

Kaup tagasta võimalusel originaalpakendis. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).

Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi, arvutitarkvara) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 

Vastus avaldusele edastatakse kirjalikult meili teel 15 päeva jooksul, alates avalduse esitamise kuupäevast.

Avalduse vorm pdf failina: AVALDUS

Täpsemalt on müügilepingust taganemise tingimused välja toodud e-poe müügitingimustes– https://www.klick.ee//i/muugitingimused

Lisaküsimuste korral kirjuta epood@klick.ee või esita oma küsimus epoe vestlusaknas.