Kauba tagastamine

Kuidas tagastada Klick e-poest ostetud toodet?

Eraisikul on võimalik e-poest ostetud toodet tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise hetkest.

Toode.

Tagastatav toode peab olema täiskomplektne ning võimalusel originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).

Hea teada: Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi, arvutitarkvara) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

 

Avaldus. 

Palun prindi ja täida avaldus ning pane see koos ostuarve ja tagastatava kaubaga koos pakki.
Kui avalduse printimine ei ole võimalik, võib digitaalselt allkirjastatud avalduse saata ka aadressile rma@klick.ee.
Avalduse vorm pdf failina: AVALDUS


Tagastamine. 

NB! Kuna Klicki poed on hetkel suletud, on tagastamine võimalik vaid Omniva kulleriga.

Tagastatav toode tuleb Omniva kulleriga saata aadressile: Klick Eesti AS, Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn.
Kohustuslikuks kontaktnumbriks lisa pakile telefon: 53091768 (NB! see number on mõeldud vaid pakisildile lisamiseks. Klienditoe kontaktandmed leiad SIIT)


Lisainfo:

Vastus avaldusele edastatakse kirjalikult meili teel 15 päeva jooksul, alates avalduse esitamise kuupäevast.
Täpsemalt on müügilepingust taganemise tingimused välja toodud e-poe müügitingimustes– https://www.klick.ee/i/muugitingimused

Lisaküsimuste korral kirjuta epood@klick.ee või esita oma küsimus epoe vestlusaknas.